اعلام نتایج مرحله شهرستانی جشنواره یس در شهرستان بروجن

با اعلام نتایج مرحله ی شهرستانی جشنواره یاسین مرحله استانی این جشنواره در رشته‌های حفظ و قرائت گرایش ترتیل، تحقیق و فصیح خوانی در محل مجتمع رفاهی لاله شهرکرد می‌شود.



 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور قرآن شهرستان بروجن با اعلام خبر برگزاری مرحله استانی جشنواره یس در رشته‌های حفظ و قرائت گرایش ترتیل، تحقیق و فصیح خوانی در مرداد95، گفت: از مجموع شرکت‌کنندگان در مرحله شهرستانی، 38نفر در رشته حفظ و 20نفر در رشته قرائت به مرحله استانی راه یافتند.

حجت‌الاسلام محمد منصوری گفت: مرحله استانی جشنواره سوره مبارکه یس در رشته های حفظ و قرائت گرایش ترتیل، تحقیق و فصیح خوانی، هفتم مرداد در محل مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار می‌شود.

وی یادآوری کرد: مرحله اول این آزمون ها از اول تا 15 تیردر20  مرکز قرآنی مجری این جشنواره، برگزار شد، که از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون ها 58نفر به مرحله استانی راه یافتند.

منصوری با بیان اینکه آزمون تفسیر جشنواره استانی سوره مبارکه یس به صورت همزمان و یک مرحله ای در سراسر استان در روز پنجشنبه 14 مرداد95 برگزار می‌شود ابراز داشت: پس از مشخص شدن نتایج آزمون ها و اعلام نظرات داوران مربوط به پژوهش ها، در نیمه دوم مرداد 95 اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت، جشنواره قرآنی یس با همکاری اتحادیه موسسات قرانی چهارمحال وبختیاری در سطح استانی و در 6 رشته و 3 رده سنی زیر 9 سال، زیر 16 سال و بالای 16 سال در حال برگزاری است.